NYHETER

Varmt välkommen att fira midsommar på Furholmen

Snart är det dags för traditionsenligt midsommarfirande på Furholmen. Vi bjuder på musik, välkomnar till sillknytis på bryggan, dans kring stången, lekar, skattjaktför de små och frågesport med prisutdelning. På Furholmen hjälper vi alla till med stort och smått så att det blir en riktigt trevlig midsommar! Medtag båt, gott humör, egen matsäck och deltagaravgift 100 kronor/ fartyg.

Midsommarfirandet är ett VBK-arrangemangför våra medlemmar, så glöm inte att förse er båt med VBK:s klubbvimpel (båt utan vimpel debiteras 100 kronor extra/natt).

midsummer g9fff8e633 1920

Hamnkontoret