NYHETER

Vill du vara med i ett härligt gäng som tar hand om vår fina Klubbholme?

Furholmsgruppen behöver få förstärkning med fler medlemmar.
Vi söker därför dig som vill du vara med i ett härligt gäng som värnar om vår fina klubbholme Furholmen.
I arbetsuppgifterna ingår att på våren öppna och på hösten stänga vår klubbholme.

Vi skulle även behöva även få hjälp med Midsommarfirandet , Vi vill gärna få hjälp av flera personer som är villiga att koordinera och leda aktiviteter  tex resning av midsommarstången, lekar, lunch, mm.

Är du intresserad anmäl dig till:

Nettan o Isse
Furholmsgruppen